Onze dienst Sampling

De taak van de sampler bestaat erin om met een glimlach en de nodige assertiviteit productstalen uit te delen aan de door de klant beschreven doelgroep, zodat de consument het product uitprobeert.

 

Er bestaan verschillende soorten van sampling

sampling2Sampling “in the City” :
Het is een van de meest gebruikte vormen van sampling. De promotieteams delen stalen uit aan voorbijgangers in grote steden, handelszones en winkelcentra.

Sampling “in the Event” :
U neemt deel aan een evenement, sportmanifestatie, een beurs, een concert, een spektakel, …  U doet aan sampling op grote schaal. De samplers delen stalen uit aan elke deelnemer.

Huis-aan-huis” sampling :
Het promotieteam gaat met de stalen naar uw klant in wijken die vooraf werden geselecteerd door de adverteerder en/of het agentschap op basis van specifieke criteria. De teams bieden een staal aan in elk huis. Er kan een vragenlijst worden bijgevoegd, evenals een uitnodiging om een bijkomende demonstratie of degustatie bij te wonen in een verkooppunt in de buurt.

Sampling in the Shop :
Stalen uitdelen in of voor de winkel.